WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Jerzy Domański, Paweł Dybicz, Roman Kurkiewicz, Robert Walenciak, Jakub Dymek, Kornel Wawrzyniak, Wojciech Kuczok, Marek Czarkowski, Agnieszka Wolny-Hamkało, Andrzej Sikorski, Andrzej Werblan, Bronisław Łagowski, Andrzej Walicki, Marcin Ogdowski, Mateusz Mazzini, Bohdan Piętka
Przemysław Suchodolski, Jakub Kraciuk, Marcin Idzik
Marzena Żakowska, Lech Drab, Marek Klasa
Tomasz Dobrogoszcz, Tomasz Fisiak, Agata Handley, Krzysztof Majer
Książka to zbiór zabawnych i edukacyjnych ćwiczeń zaprojektowanych w taki sposób, aby bawić programistów i jednocześnie zwiększać ich umiejętności związane z programowaniem w Pythonie. Przygoda zaczyna się tam, gdzie kończą się książki dla początkujących. Publikacja rozwija istniejące koncepcje i wprowadza nowe narzędzia, z których będziesz korzystać każdego dnia. Dla jeszcze ciekawszego efektu, każdy projekt zawiera nieoczekiwany zwrot wydarzeń historycznych, odwołań do popkultury i literackich aluzji. Użyjesz darmowych modułów jak Tkinter, matplotlib, Cprofile, Pylint, Pygame, Pillow i Python-Docx. Usprawnisz swoje umiejętności związane z rozwiązywaniem problemów i zaangażujesz wiele użytecznych bibliotek Pythona do rozwiązywania ciekawych zadań.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.